لینکهای قابل دسترسی

خبر فوری
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ایران ۱۴:۳۵

جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری نهایی شد


بریتنی اسپیرز و سام اصغری
بریتنی اسپیرز و سام اصغری

جدایی بریتنی اسپیرز، خواننده مشهور آمریکایی، و سام اصغری، همسر ایرانی‌تبار او، نهایی شد.

یک منبع آگاه ضمن تأیید این خبر، به برنامه تلویزیونی «صبح بخیر آمریکا» گفت که این زوج هنری پس از بررسی تمامی موارد مورد اختلاف، درباره طلاق خود به توافق رسیدند.

به گزارش تارنمای «تی‌ام‌زی»، با توجه به توافق نهایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری، با امضای قاضی دادگاه، فرآیند جدایی آنها رسمی خواهد شد.

سام اصغری پس از تنها ۱۴ ماه زندگی مشترک با بریتنی اسپیرز، هشت ماه پیش درخواست جدایی از این خواننده پاپ را به دادگاهی در لس‌آنجلس ارائه کرد.

سام اصغری، بازیگر و مدل ایرانی‌تبار، دلیل درخواست خود را «اختلافات آشتی‌ناپذیر» با همسرش اعلام کرد. او همچنین خواستار دریافت نفقه از بریتنی اسپیرز و کلیه هزینه‌های حقوقی و تیم وکالت خود شده بود.

سام اصغری پس از ارائه درخواست طلاق، در بیانیه‌ای که در حساب کاربری خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، گفت: «پس از شش سال عشق و تعهد به یکدیگر، من و همسرم تصمیم گرفتیم به سفر مشترک خود پایان دهیم. ما به عشق و احترامی که نسبت به یکدیگر داریم، ادامه خواهیم داد. برای همدیگر آرزوی بهترین ها را دارم.»

اسپیرز، چند روز بعد، بیانیه‌ای طولانی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و ضمن تأیید خبر جدایی، گفت که نیازی نمی‌بیند که در این زمینه توضیح‌ دهد زیرا زندگی شخصی او ارتباطی به کسی ندارد.

خبر نهایی شدن جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری در شرایطی اعلام می‌شود که آنها هنوز بصورت رسمی در این باره اظهارنظری نکردند.

آشنایی اصغری و اسپیرز در سال ۱۳۹۵هنگام ضبط ویدئوی «مهمانی دخترانه» آغاز شد. آنها در تابستان ۱۴۰۱ در مراسم باشکوهی در ایالت کالیفرنیا ازدواج کردند. سلنا گومز، درو بریمور، پاریس هیلتون، و مدونا از جمله مهمانان سرشناس این مراسم بودند.

این ازدواج، شر‌ع دوباره‌ای برای برای بریتنی اسپیرز محسوب می‌شد که پس از ۱۳ سال مبارزه حقوقی با پدرش، مجوز اداره امور زندگی شخصی و اموال خود را از دادگاه دریافت کرد.

هرچند که ظاهرا زندگی زناشویی این ز‌وج هنری پیشین عاشقانه بود، ولی به گفته منابع مطلع، آنها اختلافات زیادی داشتند و دوران سختی را پشت سرگذاشتند.

منبع : شبکه خبری ای‌‌بی‌سی، و تی‌ام‌زی

XS
SM
MD
LG